Vår i luften!

Hej! Fullspäckad vecka på ingång. :D Igår flyttade jag och chefen möbler hela dagen då vi inte har kunnat fixa med trädgårdsmöblerna eftersom att det har varit så himla mkt snö. Nu börjar det försvinna iaf och idag är det en underbar dag med sol och jag är ledig! Suttit ute på den inglasade altanen och ätit frukost, 25 grader där!! Våren tycker jag är den bästa tiden på året. :D Senare ska jag även hinna handla, träna 30 min på cykeln och rensa lite i mina papper och städa. Resten av veckan blir det jobb och på lörd ska jag till bästa Äni och fixa naglarna igen och vi lär säkert dra ut och käka något och hitta på något kul när jag endå är där. En timme bort bor hon nämligen.... På sön blir det jobb och sedan filmkväll med en annan god vän. Fullt upp som sagt och jag väntar även på ett paket med ett armband till min apple Watch. hihi Just det, har även en klipptid inbokad hos frisören innan jobbet på fredag. Såå välbehövligt och har redan nu bestämt att hon ska få göra fina inbakade flätor eftersom att jag inte kan själv. :D
 
 Dessa outfits alltså, älskar!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0