Ledig helg!

Hej friends! Hur mår ni? Idag har jag lagat tacos! Mums, så himla gott! :D Särskilt när man inte har ätit det på ett tag. Jag provade blue corn tortilla chips och dom var riktigt goda till. Jag har varit ledig hela helgen och i fredags var jag på arbetsintervju, hoppas att jag får jobbet men är nog tuff konkurrens så får se i veckan som kommer om jag går vidare. Han som intervjuade var riktigt bra iaf och det var inte alls stelt eller konstigt. :)
 
 
Vet ni vad, jag slutbetalade resan till New York igår. :D Tiden går fort och snart är man där!! Jag har aldrig varit på musical varken i London eller NY men är sugen nu när vi ska spendera 9 dagar där. Tipsa mig gärna om ni har varit på någon bra som är värd att se!! Vill även veta om det finns någon restaurang man inte får missa när man är där förutom Shake Shack som jag har stenkoll på då jag åt där sist. ;) hihi Shoppingen är ju verkligen något man längtar till också. Här nedan ser ni två sminkfavoriter som jag använder nästan dagligen. Neutral färg på läpparna och en mascara som separerar mina redan långa fransar. ♥
 

Kommentarer
Postat av: Josäfin Andersson

åh vad gott med tacos, blev riktigt sugen nu ju!

2018-03-12 @ 11:58:38 / URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Denna helg är det jag som njuter av en ledig helg och paus från vardagen - så härligt!

(Sent) Svar: Tack för din kommentar. :)

Kram

2018-03-17 @ 12:17:34 / URL: http://rosanatt.blogg.se
Postat av: Natalie Salazar

Åååh NY min dröm!
när åker du?

2018-03-17 @ 16:03:00 / URL: http://natalies.se/
Postat av: Carolina Thoor

Vad roligt att du snart ska till New York. Dock aldrig varit där, men något man kanske bör göra någon gång i sitt liv hehe :D
Den där Nyx läppglansen är underbar. Har den färgen någonstans i mitt hem, men har helt tappat bort den.. Sorg.. Men den kommer fram haha :D
Hoppas att jobbet blir ditt! Vad är det för ett jobb? :D

Sv; ja, det var riktigt härligt faktiskt! Ja, det är ju det. Kände inte alls för att gå på något afterski faktiskt då man lika gärna kan ha det med de låtar man vill ha i högtalarna hemma i mysiga stugan :D

Okej, tack för tipset med teerna :D

Ja, men så är det tyvärr. Skönt iallafall att du kan respektera det och hänga med lite för hans skull <3

Ja, det är underbart att man nu känner sig helt och hållet frisk :D

2018-03-19 @ 15:39:17 / URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: JoJo

så gott med tacos! :D åh nu är det inte alls så långt kvar tills du åker till bästa staden igen. är rätt avis måste jag säga, jag måste ju själv vänta ett bra tag till innan jag åker igen. haha ;P

sv; tack! :D jag tycker också att dom är så fina! :) hoppas att allt är bra med dig och att du får en fin helg fina du :) kram <3

2018-03-24 @ 09:40:19 / URL: http://nouw.com/rockdoll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0