Update sedan sist!

Heeej! Hur är det mer er? Jag har haft fullt upp så bloggen blir lite glömd som ni märker. Jag fick inte jobbet jag sökte sist men har sökt ett nytt idag. Trivs bra där jag är men är sugen på något annat helt enkelt. :) Har hoppat in lite extra i kassan på Willys i veckan. Riktigt kul men långsamt för mig som är van och springa om dagarna. Har dock bästa kollegorna där som tycker att jag jobbar på bra så jag står ut i några timmar. ;) hihi
Köpt mig en Apple Watch så jag slipper ha mobilen på mig vilket är himla smidigt på jobbet. Kan ringa och ta emot samtal samt meddelanden och mail. Sen mäter den träning och hur många steg man tagit under dagen! Nu när man har fått lön så ska jag nog kolla om ett mjukt armband i nån fin vår färg. Idag har det varit strålande sol och 8 plusgrader ute. Såå himla skönt! :D
All snön har försvunnit så idag har man fått känna lite på våren. Tulpaner börjar dyka upp lite här och var och det får mig verkligen på bättre humör. Man kan göra så mkt med tulpaner på olika vis och så himla fint tycker jag. :) Idag har jag varit på sjukhuset med pappa och lyssnat på information kring hjärtsjukdomar. Hur man ska leva hälsosamt med mat, träning och lite kring mediciner osv. Riktigt bra och intressant även för mig som är frisk. :) Nästa vecka får han börja köra bil igen så det blir toppen!
Titta så gott och trevligt jag och min kollega hade härom kvällen. :D Hon gjorde även inbakade flätor på mig och fick lite skor som jag tänkte skänka bort. Vi har ju båda storlek 35. Nästa gång vi ses privat ska jag komma till henne och få naglarna fixade. Hon är nämligen utbildad nagelterapeut. Sen blir det nog bio eller shopping på stan. :) Ha det bäst alla som kikar in! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara Ekman

Hoppas du hittar något annat kul jobb! :)

2018-01-25 @ 21:02:44 / URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Boel

Smidigt med apple watch :D

2018-01-25 @ 21:35:52 / URL: http://boelsdagbok.blogg.se
Postat av: JoJo

vad kul att du har köpt dig en apple watch :D och grönsaker och dipp är såå gott. nu blev jag ju sugen på det. hihi :)

sv; ja jag längtar tills vi åker dit. just nu känns det som en evighet, men jag vet att det kommer vara värt väntan :D ja, det kommer helt klart bli den bästa 30 års presenten. ibland får man det bästa av sig själv. haha ;P jag förstår att du längtar tills ni åker i maj. det är ju inte så långt kvar jämfört tills min resa. synd att du kommer missa nyöppningen av eran butik men jag förstår mycket väl att du inte skjuter upp resan bara för det. ;) det gör du rätt i tjejen att du åker till världens bästa stad istället ;P hoppas att helgen har varit fin! kram kram​

2018-01-28 @ 17:13:11 / URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Carolina Thoor

Synd att du inte fick jobbet, men hoppas att du fortsätter söka och utvecklas! Härligt att det är bättre med din pappa nu och härligt med en dag med en kollega man trivs bra med :D

Sv; ja, det blev hon verkligen! Jaså? Ja, pukka teet är så himla gott! Jag har än så länge enbart testat tre-fyra smaker. Men mer ska det bli :D

2018-02-02 @ 07:49:06 / URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Carolina Thoor

Sv; ja, det blev hon verkligen. Jag blev själv väldigt nöjd med armbandet hehe :D

2018-02-02 @ 08:15:49 / URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Fortsatt lycka till i sökandet efter ett nytt jobb!

(Sent) Svar: Tack för dina varma ord. :)

Kram

2018-02-18 @ 16:11:59 / URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0