Sjukhusjul!

Hej! I tisdags morgon körde jag pappa till ett större sjukhus som ligger ca 1 timme bort då han skulle röntga hjärtat och kranskärlen som är lite täppta. Var inställd på att får göra en ballongvidgning och vara hemma efter några dagar men sen var det täppt på 2 ställen väldigt nära varandra så det gick inte att utföra utan blir en större operation där man skapar nya kärl. Han har inte fått komma hem sedan i tisdags och imon blir han flyttad till Linköping där operationen kommer utföras på tisdag. :( Det är så läskigt att hans hjärta och lungor under 1 timme ska slå med hjälp av en maskin.... Jag vet dock att detta är en vanlig operation som många får gå igenom. Han kommer sedan få vara kvar på sjukhus i ca 2 veckor. Förhoppningsvis kommer han hem igen lagom till början av januari. ♥ Att allt detta sker innan jul är ju lite tråkigt men det positiva är att han kommer vara frisk till våren nästa år när New York väntar igen. :)
 
Förra veckan innan allt detta hände så var jag på bio med bästa vännen. Så himla trevligt och filmen var bra. :) Vi pratade om allt möjligt och det är så skönt ibland tycker jag. Imon jobbar jag 8-19.15 så resten av kvällen nu ska jag bara slappa framför tv:n och läsa en bok. Hoppas att ni har en trevlig 3e advents kväll. ♥

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Vad skönt att din pappa får vården han behöver och kommer att bli frisk! <3 Kramis

2017-12-17 @ 21:02:56 / URL: http://nettistarby.blogg.se/
Postat av: Carolina Thoor

Tråkigt att höra om din pappa, men det kommer att gå bra & han har en sån fin dotter som stöttar honom <3

Sv; kul att du tyckte om listan! Ja, det är det verkligen :D

2017-12-18 @ 10:54:04 / URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Carolina Thoor

Sv; haha, är du? Det är väl jag också egentligen, men ibland måste någon ta tag i det andra inte vågar haha ^^, är min pojkvän hemma är det han som får hantera sånt! ^^,

Hehe tackar :D ja jag bara älskar vår julgran och alla fina presenterna :'D

2017-12-18 @ 11:09:54 / URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Sara Ekman

Hoppas allt går bra för honom!!

2017-12-18 @ 22:50:51 / URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0