Träningsvärk!

Omg igår hjälpte jag pappa med och lägga marksten, hur kan man få träningsvärk av det kanske ni tänker!? :P Jo, varje sten väger väll ca 3 kg, ner för att lägga en och upp igen flera gånger. Ska forsätta när han kommer hem sen så blir kanske mer värk, men det är bra värk! ;) Har annars mått riktigt dåligt i förra veckan. Åkte på någon infektion och fick som små knölar på halsen (svullna lymfkötlar) och kallsvettades massor och feber. Usch, det var inge kul alls. Åkte in och fick prata med en hematolog som har hand om blodsjukdomar och cancer ni vet.... Tagit en massa prover och svar får jag imorgon. Men nu har de lagt sig så tror inte det är så allvarligt, dock sade hon att man kunde ha knölar inombords som inte syns så kanske får göra en skiktröntgen beroende på provsvaren. Hade nämligen för lite vita blodkroppar och blodplättar.  Hoppas att jag får bra svar och att jag slipper ta nästa blodprov på måndag igen. :) Ha en bra dag alla som kikar in!!
 
Åhh va jag gillar bordet och stolarna, kommer från rusta och smälter in bra i omgivningen. Balkonglådorna är ifrån Jysk och amplarna från Plantagen! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

jättefina :)

2013-05-20 @ 16:16:29 / URL: http://geminaarts.blogg.se
Postat av: Sara Ekman

Så jobbigt!

2013-05-20 @ 16:41:36 / URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Gilla

Det är verkligen inte konstigt att du har fått träningsvärk av ett sådant jobb. Mådde du dessutom inte riktigt bra, så har det väl spätt på obehagen. Golvet ser ju jättebra ut. Det kommer att bli fint, när det är helt färdigt.

Jag gillar också trädgårdsmöblerna. De är ju som de man såg förr.

Sv: Tårtan var jättegod. Den är uppäten för länge sen. Den är lätt att göra. Gör som jag beskrev i bloggen. Jag är inte nån vidare bagerska, så jag har fuskat och köpt ett par färdiga rulltårtor.

Helgen har varit jättebra och jag hoppas att du mår bättre nu.

Kram/Gilla

2013-05-20 @ 17:26:46 / URL: http://trebgilla.blogspot.com
Postat av: Anna

Ser tjusigt ut! Duktiga ni är :)
Svar: Ja, men låten är riktigt bra. Första gången på länge jag faktiskt tycker om Danmarks bidrag, eller jag gillade förra årets med iofs :)

Ha en bra kväll!

2013-05-20 @ 21:57:37 / URL: http://anna.favs.se/
Postat av: Fenixmona

Å´det var otäckt, hoppas att det varit en infektion och att det inte blir något mer.
Jättefint blir det med stenarna, förstår att det ger träningsvärk. Kramiz

2013-05-21 @ 05:48:45 / URL: http://fenixmonasliv.blogspot.com
Postat av: Anonym

tusen tack för din fina kommentar, jag blev så glad!!!!
mamma blir piggare för varje dag tack och lov.
Men gud så fint det blev med markstenen,det blir så rent ioch fräscht på nåt sätt...Vad duktig du är som hjälper till, går ju mycket bättre då och snabbare.
Utemöblerna från rusta var jättefina!!!
kram lolla

2013-05-21 @ 06:21:48
Postat av: ellinor sjöberg

sv; Tack sötnos! :D Ha en fin lördag. Kram

2013-06-01 @ 14:06:58 / URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0