Slappa all day long!

Seriöst! Idag vaknade jag runt 10-tiden och sen satte jag mig här vid datan, sen fixade jag ihop en fläskpannkaka. När middagen var avslutad satte jag mig här igen och har suttit här heeela dagen lång!  Snacka om att tiden bara springer iväg när man sätter sig vid datan, har kollat på en massa serier och bara slappat hela dagen. Ganska skönt men jag får lite ångest när jag kommer på mig själv med att jag inte har gjort något vettigt på hela dagen.  haha Har inte ens varit utanför dörren.... Men det är ju söndag iaf så då får man vara lite lat, och en ny vecka är snart på G.  Hoppas att ni har haft en bra dag. Nu ska jag göra mig en kopp te.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0