Börjar julpynta lite idag!

Morning!  Har det snöat hos er oxå inatt eller? Här har det kommit runt 2 decimeter så pappa gick upp vid klockan 5 imorse för att skotta snö eller om han hade snöslungan, det vet jag inte!  Snacka om att man är lite trött på snön nu! Den får gärna ligga kvar men det behöver inte komma mer nu tycker jag!  Så jag ska snart ut och skotta fram min bil tänkte jag och sen ska jag hänga en tvätt och börja julpynta lite!  Det tycker jag är skoj om inte annat!  hihi Vet att jag ligger efter med att svara på kommentarerna för övrigt men ska göra det så fort jag hinner, är ganska mycket som ligger före i "listan" just nu eller vad man ska säga! So long... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0