Lite påskfint!

Hej hej!  Nu är det kväller och jag har nästan pluggat hela tiden sen jag skrev här sist. hehe Först skrev jag klart religionen om buddismen. Sen tog jag mig ann rättskunskapen om arv och räkning av bodelning som jag har prov på imon, så kan det hyffsat bra nu!  Efter det var det dags att ta fram alla påskgrejorna och börja pynta lite. Gick ut och plockade lite ris oxå så satte i lite lite fjädrar och gjorde fint! Satt även ute i solen en sväng och läste bara för att ta en pause från pluggandet.  Nu har jag bara suttit och kollat om hundar på blocket. Ska ha en Yorkshireterrier eller Chihuahua nu när jag har slutat skolan tänkte jag för har alltid velat ha en hund. Dock är jag lite allergisk för katter och större hundar men tror att det ska gå bra med de mindre... En kompis till mig har en Phalene och den är det inga problem med, det är väll olika från hund till hund antar jag.  Nu ska jag dra mig till tv:n och slappa framför mästarnas mästare där det är final. Ha en härlig kväll nu allesammans!

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0