Have a wonderful day!

Jaha, onsdag var det nu då!  hihi Och attans va jobbigt det var att gå upp imorse. Solen skiner inte och det är allmänt dystert ute...Jag har först ledigt nu på morgonen en stund så jag tänkte plugga lite till på rättskunskapen för att det är ganska knepigt. Man måste liksom kunna om vem som arver vad efter vem och sånt. hehe  Runt halv tio sen har jag provet och sen har jag håltimme. SUCK! Och börjar igen med religion runt klockn tolv och sen avslutas dagen med livsmedelskunskap där vi går igenom det som vi ska ha till provet om typ en månad. haha Men men, sen när jag kommer hem blir det att kolla på personlig administartion som jag har prov på imon...Har tänkt övningsköra lite också och eventuellt dra och handla lite.  Sen ikväll blir det väll att kolla på Efterlyst och kanske ta en titt på Anna anka söker ny assistent. haha Hoppas att ni får en bra onsdag nu!

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0