Till faster för klippning!

God morgon denna måndag!  Uscha va seegt det var att gå upp i morse. Jag gick ju bara två dagar förra veckan så denna vecka kommer nog att kännas mycket lång har jag en känsla av!  Nu ska jag ha matlagningen och jag undrar vad vi ska göra! Sen har samhällskunskap och då kommer vi säkert få tillbaka det där provet som gick åt skogen!  haha Men men, så är det sen har jag svenska och då ska vi prata om den där skräckfilmen som vi såg i förra veckan. Japp, och vid klockan fyra så ska jag till min faster i mösnterås för att jag behöver klippa mig lite.hehe Bra med lite kunnigt folk i släkten.hehe  Idag blir det nog inte flera inlägg tyvärr för att jag hinner nog inte det, men ni får ha en jättebra måndag nu!

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0