The Lion King!

 
Hej finisar! Åhh har ni sett den nya Lejonkungen på bio? Jag gick och såg den igår och jag säger bara wow!! Jag blev som ett barn på nytt igen och tårarna kom vid några tillfällen i filmen. 😥 Fantastisk musik och jag har alltid gillat handlingen. Afrika med dess natur och djur är så häftigt. Jag har alltid velat åka till Kapstaden btw. 😀 Gillar ni Disneyfilmer så tycker jag att ni ska se den. 
 
 
Nu är man halvvägs på semestern och vädret forts. vara relativt fint. Igår spöregnade det ute så då passade jag på att göra ansiktmask. Hårmask och bara slappa i ett hett bad med en badbomb ifrån Lush! I bakgrunden lyssnade jag på en ljudbok. Fick ett erbjudande om Nextory nu för bara 9 kr en månad så passade på. Tänkte igentligen inte aktivera Netflix osv förrens i höst men ljudböcker kan vara trevligt när man sitter ute i solen. 💛 Hoppas att allt är bra med er!

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Den var så fin, och bra! 😍

2019-08-11 @ 15:36:22 / URL: http://nouw.com/nwistrand

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0