Årets första dag!

Hej fina ni! :D Idag är det den första dagen på 2018! Känns riktigt bra måste jag säga! Jag drack inte speciellt mkt igår så jag har varit igång och bytt gardiner, städat och plockat bort alla julsaker. Känns som ett nytt hem nu med ljusa härliga färger. Ska köpa en bukett blommor imon efter jobbet också och ställa fram på köksbordet så blir det perfekt. :)
Nu ska jag snart fika lite med en god vän och jag har sparat dessa godbitar som jag köpte innan nyår. Såå goda och man kan tro att den stora kakan med polka är knaprig och hård. Men när man sätter tänderna i är den sådär seg och god som jag gillar. Mums!! :D Från det ena till det andra, i fredags fick jag en inbjudan till arbetsintervju på ett företag som ska öppna nytt i min hemstad. Håller just nu på och bygga hela området där även Jysk ska flytta till i vår så blir det inget så får vi nya lokaler där jag är nu och jobbar endå. ;) 
Delar med mig av lite Måndagspepp såhär dan efter nyår. ;) hihi Har ni några nyårslöften? Det har jag inte. Men visst hoppas väll alla att det nya året alltid blir bättre och att det ska hända mkt positivt och bra. ♥ I år är det ju val och jag hoppas att vi får en ny regering som styr... Jag hoppas hitta min drömlägenhet och ett nytt jobb vore roligt och utvecklande. New York väntar också i vår som jag längtar!! Har ni något planerat detta år som ni ser fram imot redan nu? :D

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Det är en viss tillfredsställelse att städa ur julen. Roligt med nya ljusa gardiner. Ljuset behövs!

Åh, så himla god fika. Jag hade gärna gjort dig sällskap över en kopp te och en kaka.

Fint att få ta del av dina drömmar detta nya år. Hoppas att de går i uppfyllelse. :)

(Sent) Svar: Tack för kommentaren!

Kram

2018-01-02 @ 22:08:05 / URL: http://rosanatt.blogg.se
Postat av: Sara Ekman

Gott :)

2018-01-04 @ 22:43:53 / URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0