Winter wonderland!

Hej på er! Shit va det snöar ute, ska fortsätta nu i 3 dagar... Jag har jobbat en stund idag och när jag kom dit imorse så plogade han som brukar göra det åt oss. På baksidan där vi levererar större varor som sängar osv undrade han om han skulle ta idag el. vänta tills imon. Dum som jag är sa jag att det inte behövdes då vi endast har öppet 4 timmar och vem sjutton hämtar sängar i snöstorm på en söndag. :) Självklart kom det en kund och skulle hämta 5 sängar, 5 paket ben och 4 gavlar. :O Frågade min kollega om hon skämtade för det händer ju väldigt sällan. Bara att bita i det sura äpplet och gå ut i snön. Väl där fastnar kunden med bilen i snön pga att han gasade för mkt, alla andra som hämtade varor kunde nämligen köra utan problem men denna kund som skulle ha sängarna förstog inte att ju mer man gasar ju djupare i snön kommer man och slirar. :P Jag fick ringa till fastighetsskötaren så han fick komma och hjälpa till och ploga iaf. XD haha
Nu resten av kvällen blir det en tur på motionscykeln och sedan ta ett efterlängtat bad och använda Lush badbomb med doft av godis. Kolla lite onlineshopping och äta en till pirog som jag gjorde förut. :D I morgon ska jag slutbetala resan till New York. Tyvärr kan inte en person följa med så jag måste kolla hur man gör då md allting, har avbeställningsskydd på alla så borde funka... Sen på kvällen blir det mys med jobbet och kollegorna. Vi ska beställa hämtmat och bara umgås med varandra. ♥

Kommentarer
Postat av: Sara Ekman

gott :)

2018-02-26 @ 16:41:15 / URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Natalie Salazar

snacka om vinterland det är ju snö kaos här i sthlm hur har ni det?

2018-02-27 @ 09:47:50 / URL: http://natalies.se/
Postat av: JoJo

jag är verkligen såå less på all snö nu :(

sv; ​jag är inte så förtjust i mint så får se om jag kommer tycka om chokladen :P i helgen så blev det en tripp till gävle och valbo för lite shopping, sen har jag även hälsat på min mormor som ligger inne på lasarettet just nu för att hon har en fraktur i bäckenbenet :( vad gjorde du i helgen? :) kram

2018-02-27 @ 21:16:34 / URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Liene Svärd

Så mycket snö nu!

2018-03-01 @ 18:53:31 / URL: http://piggigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0