Svimma på jobbet.

Hej  på er! :) Hoppas att allt är bra med er. Idag har det varit en konstig dag... Jag gick till jobbet som vanligt och det var jag och chefen som körde ett pass idag. Jag skulle bara gå in på kontoret och dricka lite. Då känner jag hur det täpper till och gör ont när jag ska svälja. Känner på mig att jag kommer svimma så sätter mig ner på en stol. Vaknar upp och märker att jag typ hänger upp och ner. Jag har alltså trillat ner bakåt och det är så himla läskigt när man vaknar upp och undrar hur man hamnade där samt vart man befinner sig. :( Vet inte alls vad som kan ha orsakat det, drack lite häftigt men nu mår jag bra igen iaf. Kan vara lågt blodtryck då jag är smal och har ätit för lite innan jobb.... Underbart väder är det iaf, många fina vårtecken. :D
Jag som gillar kolla serier är peppad på lite nytt som börjar sändas. Prison break s1 började jag kolla på för inte alls länge sedan då en kompis tipsade om den. Såg efter ett tag att den började sändas år 2005. Hur kan jag har missat den, riktigt bra och spännande serie. Nu är jag på 4e säsongen och den 5e började sändas i tisdags. Så himla sjukt men nice för mig som inte ens visste om att den extiserade för några dagar sedan.^^ haha Slipper man ju känna den där väntan som med SKAM tex. Det har ju spekulerats länge vem som kommer bli huvudpersonen, själv tycker jag Sana är en intressant karaktär så jag blev glad. :) Dock verkar det som att det blir sista säsongen vilket är jättesynd tycker jag med en så omtyckt och bra serie. Här i Sverige brukar vi ju dock köra en del serier lite väl länge. tex. Solsidan som för övrigt är bra. Men att sluta på topp kanske inte är så dumt iaf. ;) Tur att jag har Freedom så jag kan kolla alla avsnittet på NRK.♥ Något som jag alltid brukar följa är Biggest Loser. Såå peppande och härligt program. Se hur folk kämpar och klarar av mer än dom tror!!
 
Jag var inte det minsta förvånad när jag hörde vad som hade hänt på nyheterna. För mig har frågan hela tiden varit när det ska drabba oss, inte om. :( Min moster kände en tjej som tyvärr miste livet på Drottninggatan i fredags...  Jag tänker på offren och deras anhöriga. ♥

Kommentarer
Postat av: Sara Ekman

så läskigt! :O

2017-04-09 @ 22:16:55 / URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Matilda Berlin

Nämen fyy vad obehagligt! Mår du bra nu då?? <3

2017-04-10 @ 07:26:56 / URL: http://matildaberlin.blogg.se/
Postat av: Carolina Thoor

Läskigt att svimma sådär.. Det råkade jag göra då vi skulle göra en kateterinsättning. Skämdes så himla mycket, då jag inte orkade med att se detta och ville bara svimma så fick sitta i en stol och ta det lugnt ett tag haha. Relativt ny på jobbet, även fast jag sätt och gjort kateterinsättning förut. Måste ha varit att jag hade lågt blodtryck som du, ätit dåligt & druckit dåligt. Så tips på att hålla koll på sådant!! :)

Sv; ja, det var väldigt fint! Jo, men så är det verkligen. Poliserna gör verkligen ett jättefint jobb och även ambulanspersonalen osv osv. Jätte härligt att se samhörigheten också mellan alla i Stockholm. Något man sällan ser tyvärr, så det är fint och hoppas att det fortsätter! :)

Gör det. En underbar serie! Kram :)

2017-04-10 @ 11:53:39 / URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Carolina Thoor

Sv; ja, den filmen är riktigt grym. Både sorglig och så romantisk på samma gång. Typ som vanligt haha :D

Ja, det var underbart i London! Jaså? Haha, det vet jag inte om jag tycker om xD gillar mer den amerikanska dialekten ;D

2017-04-10 @ 13:51:16 / URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Pauline Hurtig

men så läskigt att svimma :( ska bli så kul med Sana som huvudperson :D

2017-04-10 @ 18:55:38 / URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/
Postat av: Boel

Obehagligt att svimma! Tur att det gick bra ändå <3
Längtar så tills att Skam börjar sändas!!

Är inte heller förvånad men chocken och sorgen finns där ändå.
Vila i frid <3

2017-04-11 @ 19:11:12 / URL: http://livetsmix.spotlife.se
Postat av: Liene Svärd

Så tråkigt att folk behöver offras för att människor ska vakna upp lite :( <3 men älskar Stockholm och människorna här såååå mycket.
kram

2017-04-11 @ 21:57:16 / URL: http://piggigen.blogg.se/
Postat av: JoJo

usch vad läskigt att du svimmade på jobbet :o jag har aldrig svimmat, men varit nära på att göra det.

sv; men tack fina du, det värmer verkligen att höra ska du veta! ♥
haha åh ja, det hade varit jättekul om vi hade åkt till ny samtidigt :P nu är det inte alls långt kvar tills du åker :D nej vi dricksade inte på shake shake :) ja jag kan tänka mig att det är jättefint i central park nu med alla blommor och sånt :D kramis

2017-04-12 @ 18:47:33 / URL: http://nouw.com/rockdoll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0