Million Reasons!


Sitter och lyssnar på lite musik. En del är så himla duktiga på och göra covers. :) Vintertiden är här och det var riktigt skönt att få ställa tillbaka klockan imorse. :D Tänkte även på det när jag skulle äta frukost så sken solen och det var riktigt fint ute. 1 timme gör så mkt. :) Jag har varit ledig hela helgen, så himla skönt och välbehövligt då jag har jobbat långt över 40 timmar denna veckan... Från det ena till det andra, gjorde en varm smörgåstårta igår:
 
Mums, den blev riktigt god och det bästa är ju att den blir ännu godare dagen efter. ;) hihi Just nu kollar jag om nya skal till min iphone. Länge sedan jag köpte något nytt. Vilket tycker ni är finast av dessa tre??

Kommentarer
Postat av: mallan

men mums så gott det lät med varm smörgåstårta!:)

2016-10-31 @ 12:27:04 / URL: http://majzans.vimedbarn.se
Postat av: Ida - foto & häst

Så gott med smörgåstårta! Och snygga skal :)

2016-11-10 @ 21:11:57 / URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0