Då var det måndag igen!

Heeej!  Lär bli sena uppdateringar här nu framöver för hinner inte uppdatera innan jag går på praktiken.  Men hellre sent än inte alls...Right? hihi Idag har jag som sagt vistats bland blommor och blad igen och trivs som fisken i vattnet.   Har inte börjat stå i kassan än dock och vet inte om jag kommer få göra det men är ju svårt för vet inte alls vad alla blommor heter... Fast det finns endå massor att göra, snitta blommor, göra arrangemang, slå in växter och fixa ute i butiken. Tiden går verkligen jättefort så det är gutt!  Har målat lite på en tavla här hemma nu och ska snart sätta mig framför tv:n en sväng för att äta toast och dricka te! Hoppas att ni har haft en bra start på veckan och att kvällen eran blir toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0