Är extra glad idag!

Hejsan!  Nu är jag hemkommen så jag tänkte att ett inlägg till får det bli innan läggdags. hehe  Åhh vad glad jag bli för alla kommentarer som jag får av alla er härliga läsare och bloggare som finns!  Ni betyder verkligen jätte mycket ska ni veta,  blir jätte glad när jag ser att ni bryr er och vill läsa min inte allt för intressanta blogg!  hehe Klippningen blev superbra, men har bara tagit topparna lite och luggen som växer ganska fort. haha Sen åt vi kvällsmat med, så hon bjöd på te med ostmackor och knäckebröd. Mums!  Åhh vet ni, jag är extra glad idag faktiskt!  För att jag fick ett G på det där samhällsprovet som jag trodde att jag skulle få IG på och sen fick jag tillbaka Svenska referatet som jag skrev och det fick jag VG på! Gahh det känndes som en stor sten sjönk när jag fick veta resultatet faktiskt!  hihi. Rikitgt Gött måste jag säga. Och imorse skulle jag ju ha matlagningen oxå men hon var sjuk så jag var ledig i 2 timmar typ. Jippi!  Fast jag ringde min vän terese och frågade om hon var påväg till skolan och det var hon för vi är i samma grupp så då åkte vi hem till henne istället annars hade jag ju fått sitta i skolan och göra...jaa, ingeting typ!(tur att vissa har körkort)  Nää, nu ska jag nog inta soffan och kolla på tv lite men ni får ha en härlig kväll nu!

                 

Kommentarer
Postat av: bella

fin blogg^^

2011-03-07 @ 18:13:20 / URL: http://bellaabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0