Det efterlängtade brevet har nu kommit på posten!

Nu har jag änligen fått det efterlängtade brevet från biblioteket om att jag kan komma och hämta boken:Så länge vi båda andas av Stephanie Meyer. Åhh som jag har väntat på den boken. Ställde mig i kö innan vi slutade skolan så det har tagit typ 3-4 veckor. Som sagt nu ska här läsas! Till anhöriga: Svarar jag inte på mobilen så är jag i en annan värld....Twilight världen. Har laddat upp med lite mums mums:


(Ursäkta den dåliga bildkvalitén, glömde att blixten var av.haha) Sen var jag och min syrra och övningskörde förut. jag körde runt stan lite. Känner mig verkligen llite stressad med körkortet nu....Mötte en som heter john som kom och körde. Var hundra procent säker på att han övningskörde också, för han är lika gammal som mig. Men icke.När han körde förbi mig för att jag skulle svänga så såg jag ingen övningskylt. Jag bara Nähä, har han oxå körkort. Snyft Men men, jag kämpar på med teorin för det är ju den som krånglar. Sen när min syrra skulle köra vid trafiksignalen så var det grönt och då kom det en kärring från höger och körde mot rött i ganska hög hastighet.  Hon var helt borta alltså, men hann bromsa så det tjöt lite i hjulen. haha Det gäller verkligen att man inte sitter och sover själv i sånna situationer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0