En mycket speciell mugg!

Heeej!  Idag är det sista gången jag bloggar för iår då... hihi Och jag kan börja med att säga att gårdagen var lite stressig så jag han inte köpa några uggs eller några nya mjukisbyxor, men ett wii han jag köpa mig i alla fall.  Så nu har det spelats för fullt. Är verkligen lika kul som jag trodde att det skulle vara faktiskt. Sen fick jag en väldigt speciell present av syrran igår nämligen:

Haha På muggen står det: Stolt att vara en 100% engagerad, klädprovande, letande, köande, kassabärande Shoppare! Och sen står det suppershoppare i muggen oxå.  hihi Hon är för skön hon måste jag säga... Annars önskar jag er nu:

             
Eftersom att jag inte kommer att sitta här vis tolvlaget.  haha Och hoppas att ni får en bra kväll/natt och var rädda om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0