En dokumentär som berör!

 För bara någon dag sedan kollade jag på dokumentären om Tim Bergling. Som ni alla säkert redan vet så valde han att avsluta sitt liv endast 28 år gammal. Ni som inte har sett dokumentären måste göra det. Jag blev väldigt berörd, arg och ledsen. Man ser verkligen hur dåligt han mår, skriker efter hjälp och säger flera gånger att han kommer dö om det ska forts i samma takt. Två scener är väldigt starka. När han sitter i sjukhussängen med datorn och jobbar. Har fruktansvärt ont och lider av ångest/stress som står honom upp i halsen. Man får även se ett scenario där han precis lämnat sjukhuset och sitter i bilen med någon som vill att han ska göra telefonintervjuer och begär att han ska spela dagen efter när han är helt borta och inte ens vet vilken dag det är. Usch, för människor som bara har pengar i sikte, synd att det ska kosta livet på en sån fin talang. En låt som jag speciellt kommer ihåg är Seek Bromance från 2010. Då jag tog studenten och den hördes överallt i högtalarna! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0