Watch movie before bedtime.

Igårkväll kunde jag inte sova så hittade den här tonårsfilmen som verkade lite intressant. Filmen är baserad på en bok som kort och gott handlar om hur långt vi är villiga att gå för pengar/följare och tittare via sociala medier. Nerve är spelet som utmanar dess spelare att utföra olika uppdrag i det verkliga livet. Till att börja med är dessa ganska lätta uppdrag men allt eftersom spelet pågår blir de farliga och rent utav dödliga.  Jag tyckte filmen var helt okej, mkt som går lite väl över styr där i slutet men annars riktigt nervpirrande och intressant film och man får sig en tankeställare. Dock kan jag inte rekommendera er att se denna om man vill somna lätt. Blev snarare mer pigg efter att ha sett den. XD haha

Kommentarer
Postat av: JoJo

åh tack för filmtipset. den ska jag ta och se! :D

sv; ja jag älskar henne, hon är grym på det hon gör! :D när hon bodde kvar i falun så satte hon i löshår i mig för flera flera år sen :) hoppas allt är bra med dig tjejen! kram <3

2017-09-05 @ 19:34:25 / URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Jasmine

(Sent) Svar: Tack, det gläder mig att du gillade inlägget om vår upplevelse av Eiffeltornet. Det var som jag skrev magiskt!
Kram

2017-09-10 @ 22:02:32 / URL: http://rosanatt.blogg.se
Postat av: Jasmine

(Sent) Svar: Tack för att du uppmuntrar till kreativt skapande. Det ska bli roligt - och utmanande - att göra ett album med bilder och minnen från Parisresan.
Bostadsrätt kan ju absolut vara ett mål! Det kräver dock ekonomiska möjligheter, vilket inte är helt omöjligt med tanke på att du ar jobb. Trivs du inte på din nuvarande arbetsplats kanske det kan vara ett bra tillfälle att byta - och få lära dig något nytt? :)
Kram

2017-09-15 @ 18:31:14 / URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0