Superfynd!

På jobbet håller man ju på och smälta bort... Har haft ett par jeans som jag har vikt upp så det inte ska bli så varmt men det funkar inte eftersom att de sitter åt så tight. Var därför på jakt efter ett par svalare 3kvartsbyxor som inte sitter åt så mkt igår. Tro det eller ej men i första butiken jag går in i hänger dom. Och priset, jaa det var synd att det inte fanns fler än 1 par kvar! ;) hihi  Hoppas att ni har det bra, vi är ju redan inne i augusti nu! :) Jag längtar verkligen tills vi ska iväg, kollar på en massa sidor och hoppas att tiden går fort... Kommer få lön precis innan jag åker också så det blir perfekt! :) Hoppas att ni har en bra dag alla som kikar in! ;)
 

Kommentarer
Postat av: Gilla

Inte ens jag hade velat sätta på mig ett sånt skärp. Då skulle man ju vara tvungen att skärpa sig ständigt. Hihi!

Visst är det roligt att ha ett jobb, men ibland känns det skönt att vara lite ledig ändå.

Det har jag missat att resan ska gå till London. Hoppas att ni får det trevligt där. Jag förstår att du längtar.

Kram/Gilla

2013-08-08 @ 20:45:48 / URL: http://trebgilla.blogspot.com
Postat av: anna

wow! älskar när man gör ettsånt superfynd :)

2013-08-09 @ 09:22:40 / URL: http://aannnnaaaa.blogg.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Men vilken tur du hade. Inte ofta man finner det man söker så snabbt haha:)
Kram

2013-08-10 @ 18:54:12 / URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0