Dagens köp och käk!

Japp, idag har jag ju varit på ikea, dock köpte jag inget där som fick följa med hem utan kollade mest bara runt, väntar tills vi ska flytta till lägenheten innan jag köper något nu, annars får man ju konka med tunga möbler två gånger, ganska onödigt!  hehe Men hittade lite kläder iaf och fina sommarskor.

Älskar den blommiga jumpsuiten från bikbok för endast 399 spänn och hittade även de två tröjorna på bikbok för en billig peng. Sen fick jag den rosa scarfen och mössan på köpet!  hihi Köpte även det ljusrosa nagellacket och de vita låga textilskorna som kommer passa perfekt i sommar på Eurosko! I´m a happy girl!

Käka måste man ju göra göra oxå så jag körde på det "gamla vanliga", pommes, grillspett och supergod vitlökssås + lite sallad!  Mums!!! Hoppas att ni har haft en bra dag annars idag och att kvällen eran blir toppen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0