Höstsnyggt!

Japp, jag är lite sugen på en fuskpäls faktiskt, men vet inte om jag skulle passa i en sån!  Jag menar alla passar ju inte i det, hehe men om det blir en så kommer vi till nästa dilemma! Vilken färg? Hittade dessa två på Chique i alla fall som jag tyckte var ganska snygga! Den svarta lär ju passa till allt men sen gillade jag den bruna oxå där knapparna och skärpet syns lite bättre!  Får se hur det blir, hoppas att ni får en fortsatt bra kväll nu i alla fall!

PS: Har hört att vissa inte kan se min header, ska försöka fixa det! Det ska stå a part of me med lila text m.m Skriv gärna en kommentar om ni kan se bilden för då vet jag att jag har lyckats!  hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0