Bye bye 50-öring!

Morning!  Då var det redan torsdag och jag är uppe tidigt idag igen. Tycker ju att det är jobbigt att gå upp för stunden men sen nu är det skönt att vara uppe och komma igång med dagen istället för att sova bort all "viktig" tid!  Idag skiner solen lite så hoppas på att den kommer fram helt sen runt middagstid och på eftermiddagen så jag kan måla lite. Håller på att måla uthusen nu med falu rödfärg, blir såå snyggt!  Sen ska jag hinna med att laga mat oxå men det blir fläskpankaka vilket inte är den svåraste maträtten att laga precis. haha  Sen ska jag hämta syrran i skolan oxå och vi ska åka in till banken idag och sätta in en massa pengar på banken som vi har samlat på oss sådär, bland annat alla 50-öringar som inte har något värde imorgon!  Hoppas att ni får en bra dag, nu ska jag äta frukost!

Japp, så glöm inte att det är sista dagen för att lämna in alla dessa små onödiga mynt idag!  Ska bli skönt att slippa dom tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0