Måndag igen!

God morgon!  Fasen va trött jag är idag...Tänkte ha kortarmat till skolan idag men det skippar jag för det är mulet och ser ut att bli regn när som helst!!  Gårdagen var bra, men det blev tyvärr ingen mobil för mig. Pappa köpte en som jag nu har blivit ganska förtjust i så kanske blir att jag oxå köper en sån. Vi snackar alltså om en sony ericsson vivaz.....Dagen kommer att bestå av skola runt halv tio, så nu ska jag äta frukost innan jag beger mig iväg och sen ska vi fika på svenskan sen. Är inte de minsta sugen på det nu såhär tidigt på morgonen. Efter det håltimme och sen livsmedelskunskap där vi skulle skära päronsvanar tror jag. Kommer bli intressant!  Jag hoppas att ni får en bra dag nu, och jag svarar på alla kommentarer när jag kommer hem sen!  hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0