5 poäng ifrån!

Tjohoo!  Då var det söndag igen och vädret är underbart!!! Så idag ska jag åka ner till kalmar en sväng för att kika runt och kanske köpa mig den första kulglassen för iår!  hihi Pappsen skulle kolla om en ny mobil oxå så då ska jag passa på att kika om en till mig oxå! Men nu ska jag snart äta för är ju hos mamma så det blir lax och potatis! Mums, me like! Efter det blir det att köra in till stan för ett ärende och sen hem för att duscha och tvätta håret. Kommer alltså inte att vara närvarande här på hela dagen typ.  Satt för övrigt uppe och kollade på melodifestivalen igår och tyskland vann ju, men jag gillade låten faktiskt! Visst, det fanns ju bättre men låten var helt okej! Hörde oxå att vi hade varit typ 5 poäng ifrån en final, men det kanske var lika bra att vi slapp för att vi hade nog kommit sist då!  Hoppas att ni får en bra söndag nu!

Mums va gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0