Blev lite rädd där! haha

Jaha, nu sitter man här igen! Har precis kommit hem från skolan och ska snart äta pommes och lite som min syrra hade lagat till tills jag kom hem, hon är verkligen toppen!  Igentligen skulle vi åka och handla och övningsköra sen men jag har varit och handlat lite nu istället för har prov imon som jag måste plugga på. Och så ska endå övningsköra med körskolan imon så det är lugnt... Köpte massor med mat och påskgodis. Så nu har jag fyllt 4 ägg med godis. hehe  Idag hade jag ju provet i rättskunskap oxå och det gick helt okej så det är skönt at jag inte har några mera prov i det nu! Just det, när jag satt och skrev prov så skulle jag räkna och var helt inne i miniräknaren och delat med osv. Och rätt som det är sträcker sig en kompis till mig som sitter framför och ska låna suddet och jag blir jätterädd och hoppar högt på stolen.  hahahah Vi börjar båda skratta och har nu konstaterat att jag var i en annan värld just för stunden. hehe  Nää, nu ska jag äta. Men ni får ha en fortsatt bra dag nu!

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0