Krångel när man ska panta!

Hej på er!  Då är det tisdag och jag och syrran åkte till maxi runt tio imorse för att panta ungefär nio fulla påsar med plastflaskor! (Loka som jag älskar) hehe Och vi lade alla påsarna i en vagn och fick hålla två påsar i händerna, när vi klev in så glodde typ alla och tänkte väll, har ni inte pantat på flera år eller?  haha Och sanningen är den att det har vi faktiskt inte.... Men nu fick vi för oss att göra oss av med dessa och bredvid oss stog det två som jag känner igen som pantade ölburkar. Vi började och efter ett tag fick jag ringa på hjälp för då hade en fastnat i maskinen. De som stog bredvid sa - nu var det ju inte vi som ringde den här gången i alla fall^^ Sen fastnade deras efter ett tag och sedan stog det att våran var full! Jag trodde jag skulle dö så himla störande!!!  Men sen flöt det på och vi blev konstigt nog färdiga före dem då deras krånglade hela tiden! haha  Hoppas att ni får en fortsatt bra dag, nu ska jag äta jordgubbar! Mums!!

Skulle nog behöva köpa mig två sånnahär fina kassar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0