Eclipse ikväll!

Hej svejs!  Idag är det ondag och har en halv vecka kvar, sen börjar jag sommarjobba!  hehe Men dagen planer är:

  • äta frukost nu
  • träna en stund
  • tvätta håret och duscha
  • åka in till stan och kolla om en mobilväska och gå på stan en sväng.
  • äta middag
  • klockan tre ska jag till emma
  • vid sex ska jag på bio- Eclipse!

Här har det regnat lite imorse men nu är det strålande sol igen så det är gutt.  Igår kollade jag förövrigt på matchen mellan spanien och portugal, usch va förbannad jag blir på alla dommare som har varit med nu i år. De dömmer ju fel många gånger!!!  Jag hejjade på portugal men det går ju inte när christiano ronaldo är med där, han har de ingen respekt för alls när det gäller frisparkar osv... Hoppas att ni får en bra dag!

Någon mer som har sätt eller ska se denna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0