Värsta coola grejen!

Jag är en sån som alltid provar ut vad jag ska ha på mig till skolan dagen innan, eller på kvällen.  Sen hänger jag kläderna med galgar på dörrhantaget och sen får jag ta bort dem när jag ska lägga mig för att då är de ivägen när jag ska stänga till dörren.  haha Inte så smart! Men nu har jag hittat den perfekta födelsedagspresenten som jag kan önska mig:

              

129 kr på Lagerhouse!

Perfekt!  Man hänger den på dörren och sen kan jag hänga alla kläderna där istället. Plus att jag kan stänga till dörren utan problem då!  Som sagt jag fyller år den 11 februari så det är ganska snart. hehe Och en av mina bästa vänner i skolan fyller 19 år idag!  hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0