Glass med varma hallon!

Go kväll på er!  Hoppas att allt är bra! jag har hunnit med det mesta som jag skulle göra idag och har till och med pluggat lite!  Dock blev det inga muffins. Men jag hittade hallon och glass i frysen så ska snart äta det till blåsningen när det börjar. Detta är min favorit bland de billigare varianterna:

Mums!  Sen tycker jag såklart om Ben & Jerrys Cookie dough. Men de kostar ju hela femtiolappen så det blir ju inte ofta att man köper. hehe Bara om man ska fira något eller om man tycker att man förtjänar en sån för att man har gjort ett bra prov eller nått.  hahaha Har även hunnit med och spela lite supermario wii oxå och har kommit till värld 5 nu. Jippi!  Man blir helt fast när man väl har satt sig till för att spela. haha Nää, nu börjar ju blåsningen snart. Men ni får ha en jätte bra kväll nu alla bloggisar så hörs vi  imon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0