God kväll!

God kväll!  Nu sitter jag och kollar på OS där killarna åker fem-milen! Fattar inte hur man kan åka fem jävla mil!  Helt sjukt, men riktigt imponerande! Idag hade jag ju mycket på listan och jaa, allt blev gjort så det är därför jag inte har varit så närvarande här. hehe Sitter faktiskt och äter en stor god chokladmuffins nu! Mums mums, får väll fira att det är sista dagen på lovet.  hahaha Imon blir det ju som sagt skola och en del i klassen har svenskaredovisning i det där nationella som jag hade innan lovet. Gash va glad och nöjd jag är att jag har det gjort nu!  Har två tuffa veckor framför mig nu med massor av prov, körlektioner, halkan, riskettan och en redovisning om glass tror jag. Men men, så är det.... Jag hoppas att ni får en bra kväll nu! Ska återgå till tv:n nu där tre svenskar ligger långt fram för tillfället!  hihi

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0