Kul att laga mat!

God morgon!  Idag kan det nog bli en fin dag, solen skiner här men det känns lite kyligt ute. Antar att det kommer bli lite så i fortsättningen att först på morgonen är det lite kallt och sen blir det varmt på dagen. Så det gäller att börja tänka igenom sina outfit för dagen om man ska iväg.  hehe Från det ena till det andra så var gårdagen väldigt bra. Jag och tess var på stan och hon hittade en del som hon skulle ha, vi fikade, tog en promenad och bara snackade om allt mellan himmel och jord typ.  Sen kollade jag på fångarna på fortet igårkväll och som ni märkte så skrev jag fel, men i tidningen stog det att det skulle vara förälldrar mot barnen men istället var det ju bönderna mot smash hits. Haha vilken utklassning säger jag bara!  Får se hur det går för småkidsen ikväll då and the parents! Annars blir det att kolla vidare på gossip girl idag, kan inte slita mig för det är såå spännande. Sen ska jag gå ut en sväng och laga mat like always, fast jag gillar ju att laga mat så tro inte att farsan tvingar mig eller nått!  haha Igår gjorde jag ju fläskpannkaka för första gången själv och den blev riktigt bra! (går väll inte att misslyckas knappt)  Ha en bra dag nu allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0