Det där med att tanka bilen för första gången!

Japp, det gjorde jag idag!  haha Först när jag körde in till stan så hade jag inte så mycket kvar i tanken och tänkte därför köra till Preem med en gång, men jag råkade ställa mig där man var tvungen att tanka med kort först och jag hade bara kontanter med mig så då tänkte jag dra till Jet istället för att det var sån kö där man kunde betala kontant.  Väl vid Jet så skulle jag stoppa i pengarna men då funkad inte den så jag var skit nervös att jag skulle få typ soppatorsk med en gång...men pappa sa att det var lugnt fast mätaren stog precis innna det röda vilket inte är panik! Men jag är som jag är så jag körde tillbaka till preem igen för att tanka och då var det tomt så det gick jättebra!  Nu blir det att käka pizza och sedan kolla andra avenyn!

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0