Rolig morotskalare!

Hej hej!  Då var det redan onsdag och snart torsdag!  haha...tycker veckorna går ganska fort om man säger så. Idag har det väll inte hänt allt för mycket. hade två datalektioner vid kvart i tolv sen berättade mats att alla som hade gjort provet var typ minst godkända. Vet inte om han hade rättat precis alla men de flesta i alla fall. Så det var väldigt skönt och höra!  Sen efter skolan stack jag och syrran in till stan för att kika runt lite. Hittade en rolig morotsskalare eller man kan ju skala potatis med den oxå i och för sig som vi köpte till pappsen för att den var så häftig:

Verkade riktigt bra, så ska prova den sen!  Sen efter det gick vi och handlade mat och jag blev sugen på nachotallriken på coffe house, och bestämde mig för att göra en alldeles egen med tacokyckling, såsen och allt. Det blev nästan lika gott faktiskt!  hehe Och nu ska jag kolla lite bloggar och efter det blir det nog plugg för att jag har redovisning om voltaire på fredag så det är väll bäst att man kör igång med det i tid!  Ha en fortsatt bra kväll/eftermiddag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0