Åhh, vilken tur jag har!

Yes, haha jag såg faktiskt på svenska hollywoodfruar igår.Programmet som är lika hatat som älskat! haha och jag måste säga att jag tyckte att programmet var bra!  Men min favorit är inte Anna Anka för att det är Maria Montazami!

Hon är bäst!

Tycker hon är så rolig som det där med kylskåpet.haha Hon skulle ge bort ett kylskåp till familjen för pengar som hon hade tjänat själv och hon har ju verkligen sinne för inredning så hon köpte mat till kylskåpet och fyllde det så det skulle matcha i färgerna och allt, men sen fattades en färgklick så då gick hon ut i bilen och kollade om hon hade ngn mat som passade in, sen när hon kom in så stog förpackningarna som hon letade efter på kylskåpet. Haha  Och hon säger - Åhh vilken tur jag har!...Så jävla rolig alltså! Fast man måste nog se det för att förstå vad jag snackar om!  haha.

Vilken är eran så kallade favorit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0