Undra vad hon tänkte på igentligen!

God morgon!  Solen skiner idag och jag är allmänt glad faktiskt! Får hoppas att solen skiner hos er oxå, idag ska jag skriva klart det där referatet i svenskan för måste bli klar med det, men tycker att det är sååå tråkigt. Fick ju ig på det förra med på grund av att jag skrev av 2 små jävla meningar rent ut sagt. usch vad jag stör mig.. så känner lite press för att få det bra gjort nu.  Sen ska jag snart övningsköra igen oxå. Körde igår till mamma nu då som jag är hos och då skulle jag svänga till vänster och precis mitt emot är det en väg som kommer upp från höger. Och när jag brosar in för att klara av svängen så börjar hon köra så jag var tvungen att gasa iväg ut i svängen annars hade hon kört på mig i sidan.  Hmm undra vad hon tänkte på igentligen . Jaha, idol var igår med, såg inte det men hörde att Erika åkte ut vilket jag inte förvånas över. Hon är en jätte duktig tjej med en superröst men grejen är att hon är för vanlig tycker jag. Hon har inte det lilla extra som gör att hon sticker ut. Sen såg jag på hennes framförande nu i efterhand och tyckte inte att hon såg speciellt bekväm ut i hennes framförande och det gäller ju som sagt att vara 100 % säker varje gång. Sen såg jag ju i och för sig inte de andra framförandena så det kanske var någon som var sämre än hon, vad vet jag! men nu ska jag kolla Bloglovin ha en bra Lördag!        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0