Tomtenisse på stan!

Heej!  Nu har jag kommit hem ifrån en lång dag utan innehåll känns det som! Men men, jag har gått tomtenisse på stan och det gick superbra! Fick dansa runt granen två gånger oxå med alla småungarna!  hihi Dom är ju sååå söta! Men det märks att man har blivit äldre för jag har glömt bort alla sångerna...som när man ska göra alla rörelser till räven raskar över isen.haha Men det gick bra endå för det är ju bara på skoj alltihop!  Sen var det julklappsdragning på torget med så då fick vi dela ut julklapparna till alla som hade vunnit! Och inte nog med det, jag och emma fick vara med i tidningen oxå när vi gav en tjej en pepparkaka. Så typiskt! haha  Nää, nu måste jag plugga, tvätta håret och duscha och efter det blir det att sätta sig framför tv:n med en kopp te!  Trevlig kväll på er nu och hoppas att ni har haft en bra dag!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0