Designen!

Jaha, då har nybörjaren fått ihop en egen enkel design. Blev ganska nöjd för att vara första gången.  Hade ingen aning om hur färgkoderna och det fungerade men efter mycket knep och knåp så blev det helt okej. Det enda är att jag skulle vilja ändra är rubriken a part of me till svart men då ändras ju kommmentarsfältet med.Fast sak samma...har hållt på det detta hela dagen typ, så det får väll duga. Får se om jag byter eller har den kvar.heheImon ska jag jobba vid halv åtta. Jippi nu när jag har haft sovmorgon en hel vecka. aja det är väll lika bara att vänja sig nu när skolan börjar om ca 2 och en halv vecka.Blää....men det är sista året nu så det är jätte gutt! Imon blir det kalmar oxå för att köpa tapeter och sånt till mitt rum. Hoppas på lite thaimat med bara för att det är så gott! Nää nu ska jag kolla klart på sista avsnittet av gossip girl. God kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0