Någon har bytt lås på mitt skåp under helgen!

Jaha, nu har man slutat men min buss går inte förrens om en timma. Så det blir att sitta här ett litet tag.  Förövrigt så var jag skit trött imorse så jag gick till och med till fel skåp.hahahaha Jag tänkte- va fan har någon bytt lås på mitt skåp under helgen eller? haha snacka om att an är helt borta! hade ju matlagning oxå imorse och det var riktigt kul faktiskt! jag och emma lagade äggvåfflor och imon ska vi göra omelett. Mums!  Tessan har börjat i min grupp nu oxå. Kul kul! Saknar tiderna med dig då vi var Bff...men kul att ha någon att snacka med, för att man känner sig ganska så ensam då jag inte känner någon annan direkt.  Åhh när jag kommer hem ska jag nog göra scones med te! Så underbart gott det är. Nää nu ska jag kika in på bloglovin och se om jag har några inlägg att läsa. Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0